MyEm0.ComPlease Enter Ur Name Here!~~MyEm0.Com

01 February 2011

terima kasih cinta..

CINTA.. adakala indah,adakala derita.. terlalau sukar tuk d ungkapkan.. jutaan rasa.. tetapi bagi ak,. cinta hanya derita.. cinta bazirkan airmata.. humm.. cinta pertama.. pertama kali aku jatuh cinta, d saat aku mula untuk setia.. aku kehilangan 1 1 nya insan yg b'jaya m'buat hari2 ku yg gelap m'jadi cerah.. hari2 yang suram m'jadi indah.. terus terang aku katakan, tiada lagi perasaan dlm hidup aku kini.. mustahil untuk aku jatuh cinta buat kali ke2.. tidak untuk semalam.. tidak untuk hari ini.. dan untuk esok.. aku x pasty.. jika d fikirkan, mmg benar cinta tak perlu d cari, tak perlu d nanti.. cinta akan datang sendiri.. aku berserah.. andai 1 hari nanti akan datang seseorang yang dapat m'buka pintu hati aku tuk kembali merasai kehangatan cinta.. akan ku nanti.. tetapi.. masih adakah ruang dalam hati aku tuk menerima perasaan itu kembali?? aku takut.. d saat aku mulai memujuk perasaan aku kembali.. peristiwa sama akan berulang.. dan aku.. tidak..!! kerana cinta aku setegar ini... kerana cinta aku makin dewasa.. cinta mengajar aku erti pengorbanan, kejujuran, kasih sayang, tanggungjawab, ambil berat, tolak ansur.. walaupun adakala nya derita & airmata.. tetapi kerana cinta juga aku mengerti erti kehidupan.. kadang kita gembira, kadang kita berduka.. sama sama merasai cinta, dalam duka & tawa.. tidak lupa cinta hakiki pada Ilahi.. itu pasty.. moga cinta yang 1 ini kekal dalam haty aku hingga maty, & duhai lelaky.. kalau lah niat d haty sucy.. akan ku terima dengan tulus haty.. cuba m'cintai.. tetapi engat lah.. JANGAN SAKITI AKU LAGY....:( :)

5 comments: