MyEm0.ComPlease Enter Ur Name Here!~~MyEm0.Com

13 February 2011

YA ALLAH,jika aku jatuh cinta.cintakan lah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu,agar bertambah kekuatanku untuk menyintaimu....

YA MUHAIMIN,jika aku jatuh hati,izinkan aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padamu agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu....
YA RABBANA,jika aku jatuh hati,jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatimu....
YA RABBUL IZZATI,jika aku rindu,rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid dijalanmu....
YA ALLAH,jika aku menikmati cinta kekasihmu,janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat disepertiga malam terakhirmu....
YA ALLAH,jika aku jatuh hati pada keksihmu,jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan pajang menyeru manusia kepadamu....
YA ALLAH,jika kau halalkan aku merindui keksihmu,jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya padamu....



DOAKU..
moga kita sama-sama berjaya didunia dan diakhirat.....
berjaya dalam mengharungi segala dugaan dan cadaran....
yang sememangnye menguji kekuatan iman....
kerana tapak iman itu lah yang menemukan cinta yang selama ini telah hilang....
SEMOGA CINTA YANG DICARI TELAH DITEMUI....
SEMOGA ALLAH MELETAKKAN KITA DIBAWAH PAYUNG RAHMAT KASIHNYA...

2 comments: